Berichten geschreven door Jan Carlo Bos

1. Bezoek Week van Zorg en Welzijn 2.jpg
    Door Jan Carlo Bos op 16 maart 2019

Hulde en respect!

Het nieuws van deze week staat vooral in het teken van de aanstaande Provinciale Staten verkiezingen en de klimaatcijfers. Aspecten die van betekenis zijn voor onze leefwereld in de komende jaren, maar ook die op langere termijn. Niet geheel onbelangrijk, zou ik zeggen. Ga vooral komende woensdag naar het stembureau om uw waardevolle stem uit te brengen!

2. Vuurwerk 7.jpg
    Door Jan Carlo Bos op 31 december 2018

Oudjaarsdag 2018

Persoonlijk vind ik de dagen van Kerst en Oud en Nieuw mooie dagen. Allereerst om de boodschap: we mogen tijdens de Kerstdagen vieren dat Jezus voor ons, in alle eenvoud in een stal in Bethlehem, naar de wereld kwam. Ere zij God! Het zijn dagen waarin dit feest van verbinding, hoop en verwachting op vele manieren tot uitdrukking komt; in speciale samenkomsten, in kerstconcerten of kerstwandelingen. Ik vind het mooi om te zien hoeveel koren, muziek- en dorpsverenigingen hierbij betrokken zijn.

3. Verbinding 3.jpg
    Door Jan Carlo Bos op 31 oktober 2018

Algemene Beschouwing 2019: In verbinding!

Onder de titel ‘In verbinding!’ hebben wij tijdens de raadsvergadering van 30 oktober onze Algemene Beschouwing gegeven op de begroting van 2019.

4. Obstacle run
    Door Jan Carlo Bos op 16 maart 2018

Staphorst in beweging!

Vorig jaar deed ik mee aan de Obstacle Run in Staphorst. Een pittig parcours, maar wat een prachtig evenement! Georganiseerd door jonge en actieve Staphorsters, inwoners die geïnteresseerd komen kijken en het lokale bedrijfsleven dat zich van haar beste kant laat zien met allerlei hindernissen. Een aansprekend initiatief om als gemeente trots op te zijn!