Onze dorpen

CU-Logo-Staphorst-Impact-in-Cirkel-RGB.png
Door ChristenUnie Staphorst op 13 maart 2022 om 23:30

Onze dorpen

“Hier kom ik weg”, is de titel van onze wekelijkse podcast. Diverse gasten hebben we het afgelopen jaar uitgenodigd om het verhaal van onze samenleving te vertellen. Ondernemers, vrijwilligers en kenners van onze lokale geschiedenis. Wat gebeuren er veel mooie zaken en wat een bijzondere bedrijven hebben we. We mogen er trots op zijn. Trots op de gemeente waar we wonen. Trots op onze inwoners en onze ondernemers.

In de afgelopen periode hebben we als team ChristenUnie onze ambitie verteld. We willen behouden wat goed is en verbeteren wat nog niet goed genoeg is. We hebben de ambitie om Staphorst verder te ontwikkelen.

Als ChristenUnie zijn we de afgelopen weken op de fiets door onze dorpen Staphorst, Rouveen, IJhorst en Punthorst gefietst. Er waren veel mooie ontmoetingen met inwoners, buurten, dorpsraden, ondernemers, scholen, sportverenigingen en zorgorganisaties. Wat gebeurt er ongelofelijk veel moois in onze gemeente. En wat er zit er een kracht in onze dorpen. In de komende periode zal actief samengewerkt moeten worden met deze samenleving. Want daar zit de kracht van Staphorst.
Onze dorpen 1
Ik hoop dat u uw steun wilt geven aan het enthousiaste team dat ik de afgelopen periode heb mogen aanvoeren. Alwin, Meilof, Alberto, Luuk, Klaas, Nelie, Anne-Marie, Teun en ik hebben de ambitie om als raadslid onze bijdrage te leveren aan onze prachtige gemeente.

Ik hoop op uw stem.
Een stem voor onze dorpen.