Jan Carlo Bos en Alwin Mussche lanceren een eigen podcast

Logo CU.png
Door ChristenUnie op 22 december 2021 om 22:58

Jan Carlo Bos en Alwin Mussche lanceren een eigen podcast

“Hier kom ik weg” is de titel van de nieuwste podcast. De podcast is een initiatief van Jan Carlo Bos en Alwin Mussche uit Staphorst. Wekelijks ontvangen ze een gast om het verhaal van Staphorst te vertellen.
De naam van de podcast “Hier kom ik weg” is niet voor niets gekozen. Jan Carlo Bos: “Onze roots liggen in deze gemeente. We hebben een plattelandscultuur waar ondernemerschap en noaberschap hand in hand gaan. We zijn trots op wie we als dorpen zijn en wat hier allemaal gebeurd. Met deze podcast willen we dát verhaal vertellen.”

Beide mannen zijn actief in de lokale politiek voor de ChristenUnie, dus ook de lokale actualiteiten zullen in het podcastgesprek aan de orde komen.
In de eerste aflevering is Bart Hoeve te gast. Hij is voorzitter van het Christelijk Mannenkoor Staphorst. De kerstperiode is voor koren en muziekverenigingen normaliter het hoogtepunt van het jaar. Hoe gaat het met ons mannenkoor om met het niet doorgaan van de kerstconcerten?
Wordt er nog wel geoefend? Hoe reageert het publiek bij concerten op de klederdracht dat het mannenkoor steevast draagt? Deze vragen en veel meer, komen aan de orde in het gesprek dat deze week wordt uitgezonden.
De podcast is vanaf 24 december online te vinden op Spotify, Apple-/Google Podcasts en de website van ChristenUnie Staphorst.