ChristenUnie Staphorst werft kandidaten voor 2022

Logo CU.png
Door ChristenUnie op 17 juli 2021 om 11:00

ChristenUnie Staphorst werft kandidaten voor 2022

ChristenUnie Staphorst kijkt vooruit naar de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. Vanuit ons credo ‘als christen de samenleving dienen’ en het programma ‘Ons Waardevol Staphorst’ hebben wij deze periode veel Vertrouwen gekregen van de kiezers en Verantwoordelijkheid genomen. We hebben ons ingezet en mooie resultaten bereikt. Deze positieve bijdrage willen wij de komende jaren blijven voortzetten. Daarom zijn wij als ChristenUnie op zoek naar geschikte kandidaten die ons team willen versterken als raadslid of ondersteunend steunfractielid. En als dat nog niet past maar je wel graag een bijdrage wilt leveren, ontmoeten we je ook graag in een gesprek.

Als je raadslid bent voor de ChristenUnie zet jij je in voor de bloei van Staphorst. Dit kun je doen doordat je op de hoogte bent van maatschappelijke ontwikkelingen. Om op die manier de zaken aan de orde te stellen in de gemeenteraad die nog verbeterd of versterkt kunnen worden.

Een raadslid is op veel manieren actief. Verantwoordelijkheden die hierbij horen zijn: het onderhouden van contact met inwoners en organisaties in onze gemeente, het overzien van de consequenties van beleid en het controleren of gebeurt wat is afgesproken.

Heb jij hart voor onze gemeente Staphorst? Wil jij jouw betrokkenheid inzetten voor onze mooie dorpen en haar inwoners? Heb je de drive om het verschil te maken? Dan dagen wij je uit om je bij ChristenUnie Staphorst te melden.

Stuur een mailtje naar secretaris.cu.staphorst@ziggo.nl en we nemen contact met je op.