De lente begint
Alwin.jpg
Door Alwin Mussche op 20 maart 2018 om 19:31

De lente begint!

Morgen bepaalt u hoe het nieuwe seizoen voor Staphorst eruit ziet. U mag uw stem uitbrengen. De start van een nieuw begin.

In de afgelopen periode hebben we als team van de ChristenUnie onze ambities verteld. We zijn trots op waar we vandaan komen. We willen behouden wat goed is en verbeteren wat nog niet goed genoeg is. We hebben de ambitie om Staphorst verder te ontwikkelen.

Als ChristenUnie zijn we de afgelopen weken op de fiets door onze dorpen Staphorst, Rouveen en IJhorst gegaan. Er waren veel waardevolle ontmoetingen met inwoners, buurten, dorpsraden, ondernemers, scholen, sportverenigingen en zorgorganisaties. Wat gebeurt er ongelofelijk veel moois in onze gemeente. En wat zit er een kracht in onze dorpen. In de komende periode zal actief samengewerkt moeten worden met deze samenleving. Want daar zit de kracht van Staphorst!

Ik hoop dat u uw steun wilt geven aan het jonge en enthousiaste team dat ik de afgelopen periode heb mogen aanvoeren. Jan Carlo, Klaasje, Luuk, Meilof en ik hebben de ambitie om als raadslid onze bijdrage te leveren aan ‘ons waardevol Staphorst’.

Ik hoop op uw stem.

Labels: